Wednesday, December 25, 2013

Dari KLCC Ke Tanjung Malim - Fdaus Ahmad

Posted by Hajar at 6:34 PM

Tajuk: Dari KLCC Ke Tanjung Malim
Penulis: Fdaus Ahmad
Penerbit: Dubook Press
Harga: RM 20.00
Sabah/ Sarawak: -
Halaman: 160 mukasurat
ISBN: 9789671169735

Ini pula sambungan blook Dari Tanjung Malim Ke KLCC.

Masih lagi berpaksikan kisah-kisah yang berlaku dalam kehidupan harian penulis termasuk hal kekeluargaan dan persabahatan. Dan masih juga berjaya membuatkan saya tersengih setiap kali teringat entri-entri yang dimuatkan dalam blook ini. Oh tak lupa, ada juga entri yang buat kita rasa sentap dan berfikir sejenak.

Antara entri yang buat saya tersengih-sengih termasuklah:

Makan Di Kedai Makan - relevannya memang orang kita ni suka bertanya banyak kali walhal kalau buat kerja secara sistematik mesti tak payah nak bertanya dua - tiga kali.

Misteri Batuk - misteri sangat penyakit batuk Fateem yang tak baik-baik. Mana tidaknya, ayah dia sendiri jadi pembekal minuman berais. Hahaha

Status Facebook - yang ni memang sentap habis sebab kebanyakan daripada kita mesti ada buat juga. lol

Seorang Makwe Membuat Aduan Di Maybank - err, ada juga orang macam ni eh? Buat cash deposit guna cheque deposit machine? lol

Pulang - bila kita kalut perkara yang dah biasa kita buat hari-hari pun boleh tersilap. Contohnya tersilap naik tren. Heh. Lepas tu nak salahkan siapa? Sengih ajela kan? :D

Haish, banyak lagi sebenarnya entri-entri menarik. Kalau nak senarai satu-persatu memang sampai esok tak habis menaip. Haha. Jadi nak tau apa yang menariknya kenalah baca sendiri kan? ;)

0 comments:

Post a Comment

 

.:my next playground:. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review