Tuesday, March 31, 2015

Blues Amni : Cik Propagandis

Posted by Hajar at 7:38 AM
Blues Amni: Cik PropagandisBlues Amni: Cik Propagandis by Rose Harissa
My rating: 4 of 5 stars

Penerbit: PTS Litera Utama Sdn. Bhd.
Harga: RM16.50
Sabah/ Sarawak: RM 18.50
Halaman:  281 mukasurat
ISBN: 9789674080426

29-03-2015

Buku ini merupakan kesinambungan kisah Blues Amni: Oh Kerja!

Amni masih lagi terbelenggu dengan masalah kerenah Mr Phua dan rakan-rakan sekerja yang suka mengambil kesempatan atas sifat tolak ansur Amni. Cuma kali ni yang sadisnya, muncul pula watak yang suka tikam belakang macam Syura tu. Kuat propa dan sungguh pandai berpura-pura semata-mata mahukan perhatian pihak atasan.

(Huh, realitinya saya pun pernah berdepan dengan rakan sekerja 'spesies' begini. Sadis. Kesian pun ada.)

Sekali lagi watak Adam dan Bern muncul untuk menenangkan Amni. Hehe. Adam pun dah mula menunjukkan minat untuk berhubungan serius dengan Amni. Manakala Bern pula banyak menegur dan menggalakkan Amni untuk memperbaiki diri.

Tapi apa pula tindakan Amni untuk menangani kerenah bos dan rakan sekerja yang kuat propa tu?

Untuk siri kali ini banyak tips dan panduan yang dikongsi oleh penulis untuk rujukan terutamanya tips berdepan dengan kerenah bos dan teman sekerja yang kuat propa macam Syura tu.

Haish, tak sabar pulak nak baca kesudahan kisah Amyra dalam Proposal Cinta Selamanya

View all my reviews

0 comments:

Post a Comment

 

.:my next playground:. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review